تغییر عنوان

در این وبلاگ تجربیات خود در زمینه های برنامه نویسی فناوری اطلاعات و ... را منتشر خواهیم کرد

تغییر عنوان

۱۳۵ بازديد

 تغییر عنوان صفحه می تواند موجب کاهش رتبه سایت شود. با این حال گوگل آن را به عنوان تکنیکی برای فریب خود تصور نمی کند. از آنجا که بایست رابطه ای بین محتوا و عنوان صفحه وجود داشته باشد، تغییر عنوان صفحه نمی تواند چنین شائبه ای را ایجاد نماید.

عنوان صفحه و رتبه

با اینکه این روزها عصر یادگیری ماشینی گوگل محسوب می شود و گوگل در حال ارتقا هوش مصنوعی خود است، اما با این وجود، عنوان صفحه هنوز یکی از فاکتورهای رتبه بندی صفحات محسوب هست.

تاثیر تغییر عنوان صفحه

توییت منتشر شده ای توسط وب سایت Distilled به ما نشان داد که حتی با وجود اینکه کلیت وب سایت به طور ضمنی حول کلمه ای می شودد، حذف آن کلمه از عنوان صفحه می تواند تاثیر به سزایی بر قابلیت کسب رتبه صفحات دارد.

در یک کنفرانس، وب سایت Distlled نشان داد که حذف کلمه Online از عنوان وب سایتی که به وضوح خدماتش را به صورت آنلاین ارائه می دهد، بر روی رتبه آن تاثیر گذار بوده هست.

 

علی رغم وجود سیستم های یادگیری ماشینی، آنالیز مترادفات و سیستم های پیچیده درک مفاهیم عبارت، باز هم عنوان صفحه دارای اهمیت به سزایی است. اگر صفحه ای از وب سایت شما دارای رتبه و ترافیک بسیار خوبیست، بهتر است اقدام به تغییر عنوان آن نکنید.

 استثنا 

اگر محتوای عنوان صفحه سایت به چیزی اشاره می کند که در حال حاضر با عنوان صفحه در ارتباط نباشد، گوگل آن را یک عنوان نادرست تشخیص داده و رتبه صفحه را در آن کلمات کلیدی کاهش می دهد.

اگر صفحه ای با رتبه و ترافیک بالایی دارید و قصد تغییر محتوای آن را داشتید، دست به تغییر عنوان آن نزنید، مگر اینکه دلیل خوبی برای آن داشته باشید. در این صورت همیشه عنوانی را انتخاب نمایید که با محتوای صفحه در ارتباط هستید.

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در فارسی بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.